Grönbeige

Det är sååå MÖRKT! Jag blir så himla trött! Ja, ja, jag vet att nu tänker ni "och hon som nyss har varit ledig en hel vecka". "Ska hon börja gnälla om trötthet redan... "Det hjälps inte. Är det mörkt när man åker till och mörkt när man åker från jobbet, ja då BLIR man trött.

Jag tittar mig i spegeln och får en chock. Jag är inte brun i ansiktet. Inte heller vit. Utan GRÖNBEIGE! Det är jättehemskt. Jag ser ju sjuk ut! Inte bara trött utan sjuk ut också. Det hjälper inte att man försöker promenera mellan varven. Jag blir ju jätterödblommig vare sig jag är ute i kyla eller värme. När det där julröda har lagt sig är jag lika grönbeige igen.

När jag vaknar på morgonen tänker jag: IKVÄLL ska jag verkligen lägga mig tidigt. Det hjälper inte heller. Jag är lika trött ändå. Det MÅSTE vara mörkret som gör det. Det kanske är lika bra att det är mörkt. Så man inte syns så väl. Jag tror jag måste börja släcka ner fler lampor också. Både hemma och på jobbet. Så jag inte skräms. Med mitt grönbeiga.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah!!! Men MAMMA!! Du vet att det finns BRA produkter på appo, som inte är svåra att använda. Jag ska visa=) För solarium vägrar du använda..Men man känner sej lite fräschare efter två-tre gånger, å då är man liksom nöjd nån månad. Fåfänga-i know.Men det hjälper i mörkret =)

2008-11-25 @ 23:30:28
URL: http://carros80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0