Helg

Åhhhhh, härligt! HELG! Den var verkligen efterlängtad, jag är jättetrött. Det har varit åtta jättetuffa veckor. Vi har fått ny teknik på jobbet som VERKLIGEN inte har varit vad vi trodde. Bara en massa trassel. Felanmälningar och övertid. Nog för att ny teknik kan vara bråkig, men jag undrar om inte denna har tagit alla priser? Jag frågade en tekniker om vi möjligen var några slags experimentpersoner och han kunde inte ge mig något bestämt svar...

Den här helgen tror jag kommer att bli trevlig. Ikväll har vi höstens spelkväll här i byn. Brukar alltid vara kul. G och L kommer och även C och P. G och L övernattar här och då har vi ju traditioner som bör följas, eller hur?

Sedan har jag bara fem arbetsdagar att ta mig igenom. Visserligen med övertid igen, men sedan väntar en veckas ledighet. Det ser jag verkligen fram emot. Först en resa söderut på några dagar till M och F och sedan pyssel här hemmavid. I min egen takt! Även en shoppingdag med G finns inplanerad. När hände det sist? När barnen var små och vi tog med dem till Birsta? Och köpte tablettaskar och kanske en liten bok? Haha, minst tjugo år sedan...

Kommentarer
Postat av: Carro

Passa er så inte jag och Martin följer med även denna gång. Vi kräver en sväng på LEK & HOBBY, att få lukta på tee på Hemköp, samt att få varsinn tablettask, studsboll och eventuellt ett och annat bokmärke/Lillnalle

2008-11-08 @ 19:13:10
URL: http://carros80.blogg.se/
Postat av: Storas.

Ser fram emot v.47, stora shoppingdagen. Vi ska verkligen njuta på egen hand, inga "småbarn".

Tack för trevlig helg, med traditioner.....

2008-11-10 @ 07:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0