Husmoderssemester

Jag har semester! S E M E S T E R!!! Jag är på besök i den kungliga hufvudstaden.  Bor hos M och F i deras fina, fina lägenhet mitt i smeten. Helt underbart! I dag har vi gått och gått och gått. Hade behövt en stegräknare. Men den hade förmodligen brunnit ihop innan vi hade hunnit hem igen.

Jag gillar verkligen dessa små visiter här i  Sthlm. För det första är det så klart jättemysigt att träffa M och F. Som altid! Sen är det så himla skönt att bryta av med ett besök här ibland. Helt annat än vardagen hemma. Sen är man som ny igen när man kommer hem.

M och jag promenerade i fem timmar idag. Fem timmar! Vi gick och gick. Jag tycker att jag har varit här så många gånger nu. Men ändå så  ser vi nya ställen varje gång jag är här. Kul! Den som tycker att Sthlm bara har gator och massor med trafik vet inte vad han/hon pratar om. Jag tycker att det är jättemysigt här jag. Jag trivs!.Och mår jättebra varje gång jag är här! TACK världens bästa M och F!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0