Jobbet

Just nu känns det som om jobbet håller på att äta upp mig! Teknikstrul, övertid, lågt i tak samt nya ytterst diffusa arbetsuppgifter gör att man bara vill kräkas åt allt just nu. Jag som i vanliga fall trivs jättebra med mitt jobb och aldrig brukar ha några problem med att "lämna jobbet på jobbet" lever med problemen 24/7.

Något måste göras snarast! Vi börjar lite försiktigt imorgon kväll med ett telefonmöte med hela gruppen. Sen får vi se vad som händer. Det kan bli ett fackligt ärende i värsta fall...

Det är inte kul när jobbet strular. Rätt som det är sitter man där och funderar på sin fritid. Då är man farligt ute, anser jag.

Min ledighet kommer verkligen precis i rätt tid. Hoppas bara att vi hinner få en liten, liten början till lösning på problemen innan veckan är slut!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ska bli skönt att få hit dig och rå om dig lite. Längtar efter dig!!! kram

2008-11-11 @ 20:49:57
URL: http://www.madeleineengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0