Tillfällig hemmafru

Jag är för tillfället hemmafru. Jag har ABSOLUT INTE någon längtan att vara det för evigt, men så här tillfälligt är det helt perfekt. Jag skulle nog bli ganska rastlös om jag alltid skulle vara det. Inget för mig.

Idag bakar jag matbröd och rullar köttbullar. Jag har bakat ett jättegott valnötsbröd efter ett recept som jag fått av min arbetskamrat G. Tack för det!

Jag gör allt i min egen takt och av fri vilja. Inte ett måste efter jobbet, trött och hungrig. Det är det som är den stora skillnaden. Jag grejar på och får ganska mycket gjort. Hinner även läsa en del. Har även tvättat en hel del. Tror också att jag ska plocka fram mina amaryllisar. Duktiga jag!

Imorgon är det shopping med Storasyster på schemat. Det ser jag fram emot. En heldag på stan med lite småshopping och FIKA och mycket surr. Kan det bli bättre?!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Trevlig dag, hoppas vi kan göra det igen.....

2008-11-24 @ 12:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0