Böcker

Jag gillar böcker! Jag har alltid gillat böcker. Helst vill jag rå om dom. Och det ska vara inbundna böcker, inte pocket.

Så länge jag kan minnas har jag läst mycket. Förmodligen sedan jag lärde mig att läsa.

Tänk att hitta en sån där riktigt bra bok. En bok som man måste läsa medan man lagar mat. Man kan liksom inte släppa den. Man tänker "om jag skyndar mig med det här så hinner jag läsa tio minuter innan jag måste fortsätta med det där andra". Man läser på kvällen innan man ska sova. Och man läser allt för länge. Bara ett kapitel till...Oj, är klockan så mycket!

Just nu läser jag Stieg Larsson. Jättespännande! Förra boken jag läste av honom var så spännande att jag till slut var tvungen att lägga ifrån mig den ett tag. Jag pallade liksom inte att läsa mer just då.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag är bra lik dej ändå =)) Böcker är undebart!

2008-10-23 @ 22:04:26
URL: http://carros80.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag är inte lika stor bokslukerska som er, men jag håller till viss del med. Hittar man en fantastisk bok så finns det ingen annat som existerar! Å Stieg är grym!!! Tur att jag introducerade er i dem;)

2008-10-23 @ 22:23:12
URL: http://www.madeleineengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0