Ful-höst

Såklart att jag blev sjuk! Jag förstod att det skulle bli så! Ingen liten snuva här inte. Nähä, här snorar och hostar och snörvlar vi! Med pip i luftrören som extra krydda! Lite feber också! Allt i ett! Ett komplett höstförkylningsset!

Är den vackra delen av hösten redan över? Med alla fina färger? När jag tittar ut genom fönstret ser jag bara grått och lite, lite gult på träden. Alla fina röda och rostfärger är redan borta! Hur fort går tiden egentligen?

Precis när jag hade börjat gilla hösten lite, litegrann så försvann allt det vackra! Nu är det bara fult, fult, fult...

Kommentarer
Postat av: Madde

Hmm, skådar jag lite väl mycket gnäll här?? JA, det är synd om dig, men upp med hakan;)Här i hufvudstaden har alla fina färger oxå försvunnit. MEN det finns mycket annat roligt här. Kom hit får du se;)

2008-10-20 @ 20:56:19
URL: http://www.madeleineengstrom.blogspot.com
Postat av: LillCarro

Du har en blogg, underbart! Nu kan man även hålla koll på mamma Engström :)Jag hoppas att du kryar på dig snart och att du fortsätter att uppdatera denna blogg, bra idé tycker jag!



Hälsa Steffe, och skriv upp mig på gästlistan inför midsommar!

2008-10-20 @ 21:24:04
URL: http://www.lillacochvarlden.blogspot.com
Postat av: Carro

Upp med hakan å kolla upp vårat datum! Kan funka =)) Å krya på dej!KRaM!

2008-10-20 @ 21:34:42
URL: http://carros80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0