Övervakaren

Övervakaren lämnade mig för ett kort ögonblick för att trippa ner för trappan och dricka lite vatten i köket. Under tiden skyndade jag mig att lägga mig på sängen och låtsas sova.

Efter en kort stund hörde jag hans tassar i trappan igen. Han kom upp, tassade omkring på oroliga tassar. "Vart är hon, hon satt ju vid datorn nyss"? Till slut hittade han mig. Han hoppade upp i sängen, stirrade på mig ett kort ögonblick, slickade lite på mina byxor och lade sig med hakan på mitt smalben. Suckade, smaskade lite och på mindre än två minuter sov han djupt. Snarkade ljudligt med mig i tryggt förvar under sin lilla, lilla haka.

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Jag ser hans stirrande framför mej, å hör hur han går an. Min lilla,lilla fina lillebror =)

2008-10-24 @ 15:14:57
URL: http://carros80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0