Pippi

Imorse klockan fem blev jag väckt! Av en fågel som skrek något alldeles otroligt.

Nu var det inte så hemskt som det låter. Fågeln i fråga var en STORSPOV! Min favoritfågel alla kategorier!

Det kändes helt underbart, det ÄR verkligen vår nu!

Och förresten, den skrek inte. I mina öron drillade den. Innan jag öppnade mina ögon kändes det nästan som om det var sommar. Tänk om jag hade kunnat ta med mig kaffekoppen och satt mig på bron en stund och lyssnat till den. Sett på min favoritutsikt och bara myst.

Kommentarer
Postat av: Iris

Åh så härligt det låter.

2009-04-24 @ 13:49:19
Postat av: Carro

Jaaa,nu är det slut på mörker å trötthet =)))

2009-04-24 @ 17:44:35
URL: http://carros80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0