Yes!

Det BLEV vår till slut! Jag har misströstat länge, men nu vågar till och med jag tro att det är vår! Jag vet att det med all säkerhet kommer flera bakslag ännu, men det är i alla fall VÅR!

Flera fåglar har kommit. Välkommen! Starar, svanar, tofsvipor, tranor, canadagäss (gaphalsar) m fl. Men jag väntar på MIN vårfågel. Storspoven! Finns ingen fågel som har ett sådant underbart läte. Tänk när man hör den för första gången på våren! Känslan går inte att beskriva! Känslan av att sitta på trappan med en kopp kaffe och lyssna på spoven är helt outstanding!

Snart är det påsk också! Hoppas på fint väder med solsken och värme i luften. Tänk om vi kan sitta ute på altanen och grilla! Håll alla tummar för det!

Tjejerna och killarna kommer hem till påsk! Det ser jag fram emot. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu är vi nöjda! BRRRRRRRRAAAA!!/Görel

2009-04-04 @ 12:49:59
URL: http://carros80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0