Fukt, fukt, fukt

Jag kommer aldrig att kunna åka till Thailand! Det har jag insett nu, efter några mycket fuktiga dagar.

Vanlig värme klarar jag av, jaa jag svettas ju naturligtvis. Men det är på ett annat sätt! Då kan man liksom gå undan och sätta sig i skuggan, dricka vatten och duscha. Och känna sig fräsch igen.

Men fukt! Hur i hela friden tar man sig undan? Va? Idag har mitt hår varit fuktigt precis hela dagen! I förmiddags var jag nere i källaren och grejade. Dammsög och tvättade och hade mig. Jag trodde verkligen att jag skulle svimma! Ärligt! Det SPRUTADE ur pannan på mig! Och då var jag alltså nere i vår SVALA källare!

Nu är jag klar med dagen bestyr och har precis duschat. Sval och skön? Gissa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0