Rosa mobil

Jag har skaffat mig en ny mobil!

Jag bestämde mig för ett tag sedan att jag skulle skaffa mig en ny mobil innan jag blev mormor. Jag ville ha en med bättre kamera. Vill kunna ta massor med fina bäbisbilder!

I Göteborg dök det upp ett tillfälle för mig. Enligt "expertis" är detta precis vad jag behöver.

Den är jättefin! Råååååsa! Jag är så stolt!

Javisstja, det var ju funktionerna man skulle titta på. *Harkel* den har en X megapixel kamera.

Jag har fullt upp med att lära mig den. Det är inte så himla lätt för en snart 50-årig, snart mormor att lära sig nya saker.  Knäppa kort med den kan jag. Just nu har jag lite problem med att få min nya bakgrundsbild åt rätt håll. Den ligger liksom och det vill inte jag. Får jag bara greja med den ett tag till så får jag nog till den. Det kanske till och med kan bli lite mera bilder här i bloggen framövr. Vem vet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0