Svirrf

Jag har drabbats av något jättemärkligt!

Idag har jag hört mig själv prata jättekonstigt flera gånger. Jag har sagt ord som inte ens finns! Varför blir det så? Vissa dagar blir man nästan orolig. Man tänker säja en sak och så hör man sig själv säja ett helt annat ord!

Svirrf! Vad är det? Ett nytt ord? Nej, ett ord som Carina använde idag. Svirrf. Va?

Nu när jag ska berätta om det här kommer jag inte ens ihåg i vilket sammanhang jag använde ordet. Men själva ordet kom bara. Håller jag på att byta språk? Vem ska kunna prata med mig om jag pratar så här konstigt?

Jag tror att jag måste skynda mig att sätta mig ner och skriva upp alla konstiga ord som kommer. Och vad de betyder. Så att alla andra förstår vad jag säjer när jag har bytt ut hela mitt språk.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah! Jag dööööör! Gud va kul, å TYPISKT dej!

Du å Tobbe i Köping (som fick Ampris ??!?! när han skulle städa) förstår säkert varann utmärkt. Dessutom kommer nog Mini och du att använda er av ungefär samma språk! Ser bra ut för framtiden =)

2009-08-22 @ 13:28:08
URL: http://carros80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0