In english, please

I natt hade jag en underlig dröm igen. Eller, själva drömmen var väl kanske inte så underlig. Men hela drömmen var på engelska.


Jag både pratade och tänkte på engelska. Det var liksom inte konstigt att det var så. Jag pratade md någon, jag vet inte vem. Jag visade runt och gick omkring och konverserade. Helt naturligt. Konstigt!

Jag hade även problem med kläder. Plockade med dessa kläder och visste inte hur jag skulle få ordning på dem.

Dessutom tappade jag tänder under tiden som jag gick omkring. Jag spottade ut dem i handen och gick vidare.

Just detta med kläder och att jag tappar tänder är återkommande drömmar. Inte engelskan.

Vad betyder sånt här egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0