Eftermiddag

Nu är det eftermiddag igen. Och jag är LIKA trött varje dag.

Förmiddagarna går bra. Visserligen trött när jag vaknar, men vem är inte det? Åker till jobbet och jobbar fram till tolv. Det känns jättebra. Åker hem och äter lunch och går sedan en promenad med Emil och busar lite i snön.

Sen är dagen slut för min del, känns det som. Som om luften går ur mig. Jag VILL så gärna, men orkar inte. Vill helst sova middag.
 
Igår var jag på stan en sväng efter jobbet. Åt lunch med C och var en sväng på bokrean. Mysig eftermiddag! Men sen var dagen verkligen slut. Jag var helt slut när jag kom hem. Jättetrött. Låg på soffan hela kvällen och gjorde verkligen ingenting. Jag är så less på detta! Jag vet att det är så här, det har ju inte gått så lång tid ännu. Men ändå, det är så svårt att acceptera.

Jag VILL ju så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0