Hos fotografen



Hittade en gammal bild häromdagen.

Det är jag och Storasyster som är hos fotogafen. Jag minns tillfället. Jag kan väl vara kanske 5-6 år gammal. Det innebär att Storasyster är 16-17 år.

Jag (och säkert även hon) är nyklippt. Alltid jättekortklippt. Klippt i nacken med en sån där "riv" som gjorde jätteont. Ny blus (förmodligen från Burmans). Jag minns inte riktigt färgerna, kragen kan ha varit röd eftersom det satt två "bollar" längst ner på blusen som var röda. Det minns jag.Jag har även mitt fina silverhalsband med ett hjärta på. Det har jag kvar. Jag har säkert även skidbyxor med band under hälen på mig.

Storasyster är också nyfriserad. Jättetuff frisyr! Säkert jättemycket hårspray. Jag minns inte riktigt hennes blus. Kan den ha varit rosa eller ljusblå?

Undra om vi var sams när bliden togs? Det var inte allt för vanligt att vi var det. Oftast var jag en jättejobbig lillasyster!

Jag tycker om bilden, tycker den är lite gullig!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vilken gullig bild. Blusen var rosa, tunn o skir.

Jag tyckte säkert det var jättejobbigt att du måste

vara på samma foto.Du var ju efterhängsen......

2009-02-16 @ 08:38:02
Postat av: Anonym

Kul att det är taget 1 nov 2008 !

2009-02-16 @ 09:38:34
Postat av: Sara

Men Carina vilken liten sötis du var!! Och det syns verkligen att det är ni!

Kram Sara

2009-02-21 @ 22:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0