Björnungarna

Så var det dags för en konstig dröm igen:

Inatt drömde jag att jag hade två björnungar i en marsvinsbur. Det var inget konstigt med det. En lite mindre unge och en lite större.

Plötsligt kom det någon ( vet inte vem) som ville titta på ungarna. Jag öppnade upp gallerdelen av buren och visade. Då kröp det upp en efter en ännu mindre björnunge ur sågspånet som var i buren. Till slut så hade jag tolv (!) björnungar i buren. Jag blev jätteförvånad, eftersom jag inte hade en aning om att det fanns ungar i sågspånet!

Jag insåg att så där skulle jag ju inte kunna ha det, det förstod jag ju.

Scenbyte: Helt plötsligt är det den danska drottningen som pratar om mina björnungar. Hon ger en intervju där hon talar om att kl 14.07 ska hon och "prinsen" ha ett möte och efter det ska de "vidtaga nödvändiga åtgärder"!

Efter det så minns jag inget mer. Jag vet inte om jag vaknade eller om jag slutade drömma där. Va?

Kommentarer
Postat av: Madde

Men Mamma! Hahah :D Gå till en doktor. Eller en drömtydare..

2009-07-09 @ 13:32:22
URL: http://madeleineengstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0