Bättre nu

Tänk vad en promenad kan göra underverk!

Förmiddagen idag var INTE bra! Pest och pina, stress, trötthet, leda, negativa tankar, ja allt du kan tänka dig. For hem från jobbet med humöret djupt nere i skoskaften.

När jag kom hem åt jag lunch och sedan tog jag mig en promenad. En rask sådan. Hemvägen var i motvind. Dock ljumma vindar.

Jag var väl ute och promenerade i ungefär 45 minuter. När jag kom tillbaka kände jag, ja, det kändes mycket, mycket bättre. Konstigt!

Det är precis som om man rensar huvudet när man är ute och promenerar. Nu är väl detta inte någon nyhet direkt, men det är SÅ skönt att se och känna att det fungerar!

Dessutom är det fredag idag! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0