Tiden går

Oj, vad tiden går fort! Jag tyckte att det var alldeles nyss som jag skrev att jag skulle iväg på en liten tripp till Sthlm, och nu är jag hemma igen. Och har dessutom hunnit jobba två dagar! Det är inte klokt!

Egentligen tänkte jag inte skriva något om vädret. Men eftersom SOLEN SKINER idag så nämner jag det! Men jag tänker i alla fall inte skriva något om all den dj..la snö som ligger på backen! Inte ett ord om den!

Vi håller på att göra om lite i köket. Det är inte så mycket, bara lite omtapetsering. Man tycker inte att det ska vara så märkvärdigt att hålla på med. MEN DET KÄNNS SOM OM HELA NERVÅNINGEN ÄR UPP OCH NER! Varför?

Till helgen har jag blivit ålagd att måla lister. Jag, måla?! Som kladdar och grisar som en bäbis! Haha, ska bli kul att se resultatet. På mig alltså. Hur mycket färg som jag har lyckats få på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0