Vår

Ja, jag vet att jag tjatar: Men nu måste det faktiskt bli vår snart! Jag är så otroligt, dödligt, superless på vintern! Det känns som om det snöar varje dag nu. Och snöar det inte så är det kallt! Eller grått!

Har inte den här vintern varit ovanligt lång? Eller, är det jag som har varit hemma länge som tycker det? Det känns som om jag har gått  omkring i täckkläder och mössa (!) huuur länge som helst nu.

Nu vill jag klä mig i vårkläder (vilka då?) och lättare skor och gå ut på en vårpromenad i solen!

Det ska bli jätteskönt med en liten tripp till Hufvudstaden på några dagar. Man kan ju alltid hoppas att det är bart där och att solen tittar fram.

Madde, du  har lovat att fixa sol tills jag kommer!

Kommentarer
Postat av: Iris

Om jag inte varit så ovig skulle jag prova på att göra en snöängel.Jag tycker det är så skönt med riktig vinter. Ordentligt med snö och inte bara snöslask och ishalka. Men om våren tänker komma så får den komma så fort att vi slipper halka nerför vägen våran. Stockholm brukar alltid ha sol enligt min svägerska som bor där.

2009-03-05 @ 19:47:58
Postat av: Madde

Det ÄR bart här! Men det är dock värre med solen:( Vi ska nog kunna fixa lite vårkläder till dig här nere ska du se. Bara att trampa in på Kappahl så är det löst, haha! Vi ses imorgon. Jag längtar! :)

2009-03-07 @ 18:55:31
URL: http://www.madeleineengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0