Jättekonstig?

Är man jättekonstig om man putsar fönster när det regnar? Bara för att man har BESTÄMT sig för att göra det precis idag?

Jag hade bestämt mig för att putsa fönster idag efter jobbet. Ja, och då gör jag ju det så klart!

Jag tycker inte om när det inte blir som jag har tänkt mig att det ska bli. Det är lite av ett problem för mig. Kontrollbehov? Jag gillar struktur. Vill veta hur allt ska bli och vara. Annars strular det lätt till sig för mig. Blir liksom rörigt i huvudet på mig. Jag tror att det är ett litet men jag har efter alla kraschar jag har varit med om.

Usch, det här borde jag nog inte ha avslöjat egentligen. Jag märker ju när jag läser vad jag har skrivit att jag ÄR jättekonstig! Jag ska börja presentera mig så: Hej, jag heter Carina och är jättekonstig!

Kommentarer
Postat av: Carro

Struktur ÄR bra, då tycker iaf jag att man känner mindre stress. Men du tvingas ju ofta till att vara impulsiv i mitt å Maddes sällskap ändå, å det väger upp ;)

2009-05-05 @ 22:07:37
URL: http://carros80.blogg.se/
Postat av: Carro

Struktur ÄR bra, då tycker iaf jag att man känner mindre stress. Men du tvingas ju ofta till att vara impulsiv i mitt å Maddes sällskap ändå, å det väger upp ;)

2009-05-05 @ 22:08:03
URL: http://carros80.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du är ju snäll i allafall

2009-05-05 @ 22:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0