Lekstugan

Vi har en liten, liten sommarstuga nere vid sjön. Vi har hållit på och grejat och renoverat den under våren.

Nu är den snart klar. Den blev verkligen jättebra! Mysig och bekväm. Mycket, mycket bättre än förut.

I helgen var vi där och grejade och pysslade. S var utomhus och målade och spikade. Jag var inomhus och grejade. Plötsligt slog det mig: Det måste vara så här det känns när man är liten och pysslar i sin lekstuga. Jag har aldrig haft någon lekstuga, men jag förstod att det måste vara så här det känns.

Skillnaden är väl kanske att jag har diskmaskin i min lekstuga.

Kommentarer
Postat av: Carro

Å vi fick oxå vara med att leka i helgen! I eran fina,fina lekstuga! TÄNK om vi oxå får en egen sån!! =)

2009-05-26 @ 11:17:59
URL: http://carros80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0