Ny roll

Jag väntar på en ny roll: Jag kommer att få den i oktober, i slutet av månaden. Jag vet inte riktigt hur jag ska träna på den ännu. Jag läser på lite då och då, men jag skulle behöva träna med någon...

Det är mycket jag behöver träna på innan jag kan ta rollen. Jag behöver växa upp, bli lite myndigare. Det är en allvarlig roll. Jag har aldrig haft en liknande förut. Vet inte riktigt hur jag ska framföra den ännu.

Det är tur att det är lite tid kvar innan premiären! Tänk vad nervös jag kommer att vara när det är dags för premiär! Mina premiärnerver kommer att sitta utanpå kroppen. Jag kommer att vara ett vrak alldeles innan. Förmodligen kommer jag inte att kunna sova när det är dags.

Men, tänk sedan när jag har kommit in i den! Åh, vad jag längtar!

JAG SKA BLI M O R M O R!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ååååh=))) Nu blev det lite verkligare för mej oxå..Haha!! Under sommaren kommer du att få träna på bland annat Noelia och Fröknarna Nordlund, det blir en bra mix av blandade åldrar ;)

2009-05-13 @ 20:17:34
URL: http://carros80.blogg.se/
Postat av: Storasyster (farmor)

Går även att prova fröken Sjöberg, : 3 år, med allt vad den åldern innebär!!!!

2009-05-14 @ 07:25:04
Postat av: Iris

En mormor är en fin titel som du säkert kommer att klara av att bära med den äran! Att ha en mormor är värt "allt smör i hela Småland" och jag tror att man bara man har roligt med sitt barnbarn och verkligen tar tillvara tiden med underverket har man en relation som går utöver allt annat på denna jord. Undrar om jag tar i nu?

2009-05-14 @ 18:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0