Funderingar

I brist på annat så får jag väl filosofera lite då...

Fredag. Här på jobbet händer det inte mycket en fredag. Väldigt få studenter och lugnt på telefon. Ganska skönt så här i slutet på veckan.

Snart är det lunchtid och jag ska in på stan och luncha med C. Ska bli kul, det händer inte så ofta. De är konstigt att det ska vara så svårt att få till en dag som passar. Två personer och "nä, då kan inte jag, ska vi ta onsdag. istället? nä då är jag upptagen."

Skulle så gärna vilja träffa E i helgen. Men det verkar inte finnas tid till det den här helgen. Jag behöver liksom träffa henne minst en gång i veckan. Annars får jag abstinens!

Hela helgen är uppbokad. Kul på ett sätt att det händer saker. Men, jag börjar längta efter en helg som är helt ledig. Minns inte när det var så sist. Alldeles för länge sedan. Man behöver en sådan helg ibland. Det känns.

Till veckan ska jag försöka ta SPRUTAN. Det känns som att för varje dag som går så kommer influensan närmare. Många sjuka här på jobbet också. Skulle egentligen ha velat ta den den här veckan, men man hann ju inte blinka så var vaccinet slut. Igen.

Det här inlägget blev inte ett dugg intressant känner jag. Men jag skrev det bara rätt upp och ner. Mycket för att få tiden att gå. Jag är hungrig!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0