Regn hos mig...

Egentligen är jag så dödsless på att prata väder, men vad gör man?

OK, det är november. I vanliga fall så är man jättetrött i november. Men nu, nu är det ju ÄNNU värre! Jag vet inte hur man ska kunna vakna till?!

Sitter i bilen på väg till jobbet på morgonen och vet inte om jag är trött eller sjuk. Det är ju hemskt! Kommer fram och dricker dagens andra kopp kaffe. Inget bättre.

Det blir ju aldrig ljust heller! Och svårt att gå ut under dagen är det också. Inte för att jag är gjord av socker, men det är inte så kul att sitta och jobba och vara blöt om både byxor och skor under resten av dagen.

Det känns som att famla omkring i regn och mörker hela tiden. JAG ORKAR INTE MED DET HÄR!

Ge mig lite snö som gör att det blir ljusare, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0