Snö

Idag snöar det!

Det är inte klokt vad allt ser annorlunda ut i snö. Mycket mjukare liksom. Nu har det ju varit grått och trist så länge, att det faktiskt känns ganska OK med lite snö.

Ja, jag sa LITE! Det behöver inte vräka ner snö som i fjol, utan det räcker med ett vitt täcke.

Jag har lite julkänsla idag. Längtar lite till advent. Har börjat planera lite hur det ska se ut här hemma.

Kanske jag ska våga mig på en liten förändring? Visst blir det väl jul ändå om jag ändrar om lite? Visst då?!

Kommentarer
Postat av: storasyster

Kan du verkligen tänka dig ändra på någonting ?

Va konstigt det kommer att bli.....

2009-11-05 @ 15:18:56
Postat av: Madde

Ska DU förändra nåt som har med tradition att göra?! Det tror jag på först när jag ser det;)

2009-11-05 @ 18:13:28
URL: http://madeleineengstrom.wordpress.com
Postat av: Helena

Heja! Jag är inne på samma linje..det kan gå!

2009-11-08 @ 16:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0