<3 <3 <3

Igår var jag och hälsade på Esther. Och ja, hennes mamma också, pappan arbetade.

Jag kan liksom inte få nog av den lilla, lilla människan! Längtar efter henne hela tiden.

Hinner bara åka därifrån så börjar jag längta igen. Är det så här det är att få barnbarn? Jag har visserligen hört andra säja att det är underbart med barnbarn, men inte trodde jag att det var så här!

Hon doftar helt underbart. Det lilla ansiktet är så otroligt näpet. Världens finaste mun! Jag blir alldeles varm i hjärtat bara av att titta på henne. Och tittar, det gör jag hela tiden. Fast hon sover.

Hon har börjat titta lite nu också. Fäster väl inte blicken riktigt ännu. Men tittar liksom väldigt ingående ändå.

Hon är så himla fin. Våran Esther. Det bästa som finns.

Kommentarer
Postat av: "storasyster"

Så är det. Allting är alldeles fantastiskt.

Man har glömt hur allting var, fast man troligen varit med om det tidigare.

2009-10-29 @ 08:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0