GPS

Jag har fått en GPS i bilen!

Imorse när jag åkte till jobbet var jag nog en trafikfara. Jag försökte verkligen att hålla ögonen på vägen, men de ville hela tiden till GPS:en.

Första biten hemifrån var det ganska lugnt. Inga vägnamn liksom. Bara små streck som visade att det fanns en väg just där. Måste ju kollas! Det stämde.

När jag kom närmare tätorten blev det jobbigare. Då dök vägnamnen upp! Vägar som jag inte visste fanns visade sig helt plötsligt. Jättespännande! Det blev många aha, jasså ligger den vägen där osv...

Det är tur att jag åker samma väg varje dag. Det kommer säkert att lugna ner sig med tiden. Tills vägen över Viforsen öppnar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0