Charlotte Perelli

Mina damer och herrar, låt mig presentera höstens första galna dröm:

Inatt, förstår ni, har jag jobbat som hushållerska hemma hos ingen mindre än Charlotte Perelli!

Jajjamen, det är inte alla som får den äran. Nu vill jag ju naturligtvis inte avslöja allför mycket, eftersom Charlotte vill ha ett privatliv också.

Men alltså, HUR kan man drömma något sådant? Va? Det var liksom inte alls konstigt att jag var där hemma hos henne, det var helt naturligt.

Jag minns inga detaljer, men jag passade i alla fall hennes två söner. Två lintottar. Stökade omkring i hennes hem, sådär som man gör rent allmänt. Hon kom hem också och vi skulle ha en middag med några andra. Vilka minns jag inte. Det var nog ett bra jobb jag hade, för det blev inte så där jobbigt och besvärligt som det kan bli i drömmen.

Fler drömmar kommer säkert, för det är fullmåne på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0