Jodå

Jodå, jag finns kvar!

Det är bara det att jag orkar nästan inte tänka idag!

Igår hade vi terminsstart på universitetet! Och det var minsann en dag att minnas! Totalt kaos. Nog märks det att vi har fått fler studenter! Galet mycket att göra! Men kul också. Det är ju possitivt med mycket jobb.

Igårkväll var jag inte så trött. Förmodligen var jag så uppskruvad att jag inte kunde varva ner när jag kom hem. Jag fortsatte stöka med allt möjligt här hemma igårkväll.

Men idag! Jag somnade när jag väntade på att S skulle komma in och äta middag! Jätteseg och hur trött som helst!

Nu måste jag gå och koka lite kaffe för att åtmindstonde orka vara vaken några timmar till. Men det blir en tidig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0