Ojdå

Nu var det länge sedan jag bloggade senast. Men, tiden bara rusar fram och jag hinner inte riktigt med.

Alldeles för mycket att göra. Fullbokad till och med första advent. Men sedan ska det bli lugnare.

Känns inte riktigt bra att det är så här fullt upp. Lite stresskänsla. Måste försöka fokusera på det som är här och nu och inte skena iväg...

Det är många roliga saker på gång. Men det hjälps inte, jag blir ändå stressad.

Jag kommer nog aldrig mer att kunna hantera stress på ett vettigt sätt.


Kommentarer
Postat av: Carro

Men mamma! Du hanterar ju VERKLIGEN stressen på ett bra sätt, du känner efter, reflekterar och inser att du måste ta det lugnare. Hade det varit som "förr" så hade du kört på tills det tog stopp med besked.. Tänk så istället. Du är DUKTIG =) Kram!

2010-11-17 @ 11:20:46
URL: http://carros80.blogg.se/
Postat av: Iris

Bara det att du förstår att du kan bli stressad, så har du lärt dig att hantera den. Du har kommit långt i den läran.

2010-11-23 @ 13:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0