Skit-ryggskott

Ryggskottsskit! Fy vad ont och frustrerande! Och hindrande!

Har aldrig tidigare i mitt liv haft ryggskott. Ont i ryggen kanske, men aldrig ryggskott. Och så står jag och böjer mig framåt och målar och så...knak så har jag ryggskott.

De första dagarna var hemska! Ont som bara den. Stel och bedrövlig. Gick jag en bit så fick jag stanna och andas och vila. Usch!

Nu känns det mycket bättre. Lite stel fortfarande. Och rädd för att "knycka till" ryggen. Förmodligen lite för försiktig, men jag är så himla rädd för att det ska knaka till igen.

Jag försöker vara i rörelse så mycket som möjligt, man ska visst det. Även om det tar emot...

Kommentarer
Postat av: Madde

Hejja mamma friskt humör!!!

2010-09-09 @ 23:44:00
URL: http://madeleineengstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0